Digitalise dim
Openbare samenvatting: IMAgency (“IMA”, onderdeel van Fashiolista B.V.) is een van de voorlopers als het gaat om Digital Influencer Marketing (hierna “DIM”). Zij zijn 2 jaar geleden begonnen met het opzetten van een kantoor dat (grote) merken ondersteunt met hun DIM strategie. Intussen hebben zij een netwerk van meer dan 3500 influencers opgebouwd en hebben ze zich gespecialiseerd in het begeleiden van DIM trajecten voor grote ondernemingen. Zo’n traject kent nu nog veel handmatige stappen wat, los van arbeidsintensief, hoge kosten met zich meebrengt. Om meer klanten, maar ook klanten vanuit de MKB hoek, te kunnen bedienen is er een platform (hierna het “Platform”) nodig die zowel data van de influencers automatisch ophaalt en interpreteert, als de juiste influencers automa-tisch koppelt aan de marketing strategie van een bedrijf. Voor IMA zijn er twee proble-men waarvoor een platform als hierboven de oplossing kan bieden: ? Het kunnen bedienen van MKB. ? De processen rondom ‘matchmaking’ tussen influencers en merken, uitleveren van de campagne resultaten, en het meten, rapporteren en interpreteren van data min-der arbeidsintensief te maken. Hierdoor kunnen meerdere klanten worden geholpen en kosten worden bespaard. [Aanvrager/Partner] Media (hierna “[Aanvrager/Partner]”) is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het professioneel ontwikkelen van moderne web technologieën. Zij worden regelmatig gevraagd om plat-forms te ontwikkelen waarbij vraag en aanbod, doormiddel van juiste data interpretatie, bij elkaar komen. Dit is vaak een kostbaar proces en voor vele bedrijven daar