Ontwikkeling data-analyse tool.

[Aanvrager/Partner] is in 2012 opgericht en richt zich op online marketing van bedrijven. Doordat ‘online’ een steeds belangrijkere plaats inneemt in het dagelijks leven, is een goede online marketingstrategie voor bedrijven steeds waardevoller. Het wordt steeds belangrijker om van klanten te weten waar zij zich online begeven en hoe je als bedrijf zorgt dat je zichtbaar bent. De online zichtbaarheid van een bedrijf wordt onbewust namelijk gerelateerd aan de mate van succes van een bedrijf. De perceptie van een succesvol bedrijf zorgt voor meer afzet..[Aanvrager/Partner] wil, middels een innovatieadviesproject, laten onderzoeken hoe verschillende typen data gebundeld en geanalyseerd kunnen worden om deze samen, in een overzichtelijke en begrijpelijke SWOT-analyse, periodiek aan de ondernemer aan te kunnen bieden.

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2016-0079
Rijksbijdrage € 10.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2016
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Creatieve industrie
Aanvrager Aanvrager geen rechtspersoon