NextGen RMA Module
[Aanvrager/Partner] beschikt over 65 verschillende webshops in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Hier worden ruim driehonderd merken gevoerd. Deze webwinkels worden jaarlijks door ruim vier miljoen gebruikers bezocht..Klanten kunnen ontevreden zijn, of het product kan kapot zijn. Het kan tot een grote mate van ontevredenheid leiden bij de consument wanneer dit niet op een correcte manier wordt afgehandeld. Op dit moment heeft de aanvrager een standaard retour procedure. [Aanvrager/Partner] wil dit arbeidsintensieve en kostbare proces sterk verbeteren door slimme keten-automatisering te introduceren. .[Aanvrager/Partner] wil onderzoeken of het technisch en economisch haalbaar is een RMA (Return Materials Authorization) module te ontwikkelen gebaseerd op eigen softwareprincipes (PHP, MySQL) zodat [Aanvrager/Partner] haar handelingssnelheid en graad van dienstverlening nog kan versterken. .Middels dit haalbaarheidsproject wil aanvrager de mogelijkheid onderzoeken om een eigen software platform te ontwikkelen en hierop aansluitende Vervoer en logistieke keten om dit proces te verbeteren..Voorts onderzoek ten aanzien van diverse economische haalbaarheidsvraagstukken (o.a, ten aanzien van ROI; mate waarin markt gereed is voor een volledig geautomatiseerde vorm van retour; de waarde van de supply chain; vraag om aangemelde retourproducten te koppelen aan bestelsysteem; mate waarin ontwikkelkosten opwegen tegen investering ). Bovendien zijn er juridische vraagstukken ten aanzien van consumentenrecht..Mocht uit de haalbaarheid een go voortkomen, dan zou de ontwikkeling veel perspectie