Programmatic TV Advertising: Vision 2020

Aanvrager Mediasynced, uitvinder van het gesynchroniseerd koppelen van online reclamecampagnes aan TV reclame campagnes heeft een indrukwekkende groei doorgemaakt en is in meerdere landen marktleider geworden. Om deze voorsprong vast te houden oriënteert aanvrager zich thans op de volgende stap, anticiperend op de grote veranderingen die eraan komen op televisiegebied. Ook de TV wordt ‘smart’ en het kijkaanbod wordt net als in de online wereld steeds meer maat gesneden op de persoon. Feitelijk wordt de TV wereld stap voor stap een onderdeel van de online wereld. In de online wereld is momenteel het fenomeen ‘Programmatic Advertising’ tegen alle trends in een van de snelst groeiende businesses überhaupt. ..Mediasynced wil daar op inspelen door proactief de Programmatic trend te implementeren in de TV wereld. Dit is een bijzonder grote uitdaging omdat vooralsnog zeer grote onzekerheid bestaat over allerhande technologische, economische en zelfs politieke factoren. .Reden waarom aanvrager zich eerst informeert middels een robuust en adequaat uitgevoerd haalbaarheidsonderzoek.

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2016-0027
Rijksbijdrage € 50.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2016
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Creatieve industrie
Aanvrager Mediasynced B.V.