“The future customer service”

Aanvrager(s): [Aanvrager/Partner] (penvoerder) en Kestava (partner / mede aanvrager)..Aansluiting topsectoren: ICT & Creatieve Industrie..Aanvragers gaan na positieve afronding van de haalbaarheidsstudie een ICT platform ontwikkelen dat veel bulk taken bij de diverse customer service afdelingen kan vereenvoudigen. De medewerkers van de customer service afdeling zullen middels artificial intelligence worden ondersteund in bulk taken die in de huidige omstandigheden relatief duur zijn om te verrichten. Middels de ontwikkeling van hightech ICT technieken kan het platform als plugg and play worden ingezet bij de customer service afdelingen zonder daarbij last te krijgen van legacy problematieken. De bulktaken van de customer service medewerkers worden door het platform in de crowd weggezet waarna deze in de crowd worden uitgewerkt door crowdworkers..Het economisch perspectief van het platform is gunstig daar de digitalisering van processen booming is. De kostenbesparingsmogelijkheden voor de customer service afdelingen kan substantieel zijn zonder dat dit directe arbeidsplaatsen hoeft te kosten. De beoogde innovatie zal dus enerzijds zorgen voor efficiëntere processen en dus winstoptimalisatie en anderzijds zorgen voor werkbehoud en werkgelegenheid creatie. De werkgelegenheidscreatie is op alle vlakken van de samenleving daar het een “anytime-anywhere-anydevice” platform gaat betreffen. Het behoud werkgelegenheid in de customer service organisatie en creëert werkgelegenheid “in the crowd” en binnen de organisatie van aanvragers..Alvorens de innovatie tot stand kan komen dient e

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2017-0063
Rijksbijdrage € 19.840,00
Locatie Nederland
Jaar 2017
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Elektronica-industrie, ICT
Aanvrager Aanvrager geen rechtspersoon