Kinheim: Een adaptief leersysteem voor 21st century skills

Middels dit project sluiten de aanvragers zich aan bij ontwikkelingen in de topsector Creatieve industrie. Door middel van het richten op de digitalisatie (creative research methode) van een bestaand proces (klassikaal leren) wordt de leerling in het onderwijs getriggerd en geanalyseerd op basis van Big Data (Media & ICT) en gamification principes..Het eindresultaat van het project zal een grote impact hebben in het hedendaagse (Speciaal) Primair Onderwijs en ook toepasbaar zijn binnen de Remedial Teaching..Waarom?.Het betreft hierbij een software ontwikkeling die forse technische en hoge economische risico’s met zich meebrengt. Een voorgenomen ontwikkeling staat gelijk aan hoge uitgaven in hardware. Voor een klein MKB heeft een dergelijke innovatiestap dan ook een enorme impact op de bedrijfsvoering. Vandaar dat aanvrager eerst een haalbaarheidsstudie wil uitvoeren.

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2017-0050
Rijksbijdrage € 25.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2017
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Creatieve industrie
Aanvrager Educatieve Uitgeverij Kinheim B.V.