Nibblr
De moderne maatschappij wordt gekenmerkt door digitalisering, drukte en snelheid met vaak weinig echt vrije tijd. Ook de invloed van sociale media legt daar beslag op en door steeds meer thuiswerken, online winkelen en boodschappen doen dreigt sociale interactie tussen mensen oppervlakkig te worden omdat er geen tijd is voor echte gesprekken en interesse. Ook is eenzaamheid een groeiend sociaal en maatschappelijk probleem. Nibblr wil de sociale component terugbrengen in het leven van moderne mens door een live customer interactieplatform te ontwikkelen waarmee mensen vreemden en bekenden kunnen uitnodigen voor een avondmaaltijd bij hun thuis, of kunnen kijken waar ze zelf in de buurt aan kunnen schuiven. Onderscheidend is de ontwikkeling van een haast natuurlijker customer journey en online personal experience. Met dit platform willen we gebruikers met elkaar verbinden, maar ook realtime met supermarkten om al dan niet gezamenlijk een maaltijd, recepten, ingrediëntenlijst, winkel, bezorgmoment, etc. vorm te geven waarbij automatisch rekening gehouden kan worden met recepten, aanbiedingen, voorkeuren en allergieën die leiden tot een unieke customer journey. De doelstelling is om een nieuwe beleving gegeven aan het concept van met vreemden/ bekenden gezamenlijk eten zonder het ‘gedoe’ van boodschappen doen voor meerdere personen met steeds vaker, wisselende eetgewoonten, voorkeuren en eventuele allergieën. Dit levert een nieuwe en unieke customer journey voor klanten op in bij online boodschappen en tevens een nieuw businessmodel voor supermarktketens die zich online willen profileren.