Regio Utrecht | Take 5 technologische innovaties voor leiderschapsgame

Take 5 is een mobiele leiderschapsspel die de gebruiker in een veilige omgeving relevante.leiderschapsvaardigheden aanleert..In het spel kunnen leiders oefenen in korte afleveringen van vijf minuten. In elke.aflevering wordt de speler in een gesprek gebracht met personages van een fictief team..De uitdaging is om via goed leiderschapsgedrag een realistische situatie zo goed.mogelijk op te lossen. Direct na de afleveringen ontvangen spelers de uitdaging om de.nieuwe vaardigheden in de praktijk te oefenen..Om het leereffect en schaalbaarheid van het product te vergroten zijn twee.toevoegingen gewenst:.Verhoogde adaptiviteit; het spel moet zich continu kunnen aanpassen aan de speler.(progressie, motivatie, vaardigheden).Natuurlijke manier van interacteren met de systeemlogica. Voor een hogere.immersie en een levensechte conversatie helpt het dat spelers bijvoorbeeld in normale.menselijke taal antwoorden kunnen geven en vragen kunnen stellen..Voor deze toevoegingen is onderzoek nodig naar Artificial Intelligence (AI), zoals.Machine Learning en Natural Language Processing. Het beoogde eindresultaat is een.volledig nieuwe vorm van training waarin de motiverende aspecten van spel worden.gecombineerd met AI om zo tot een ervaring te komen met een zeer sterke impact op.gedrag en attitude in de praktijk.

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2019-0733
Rijksbijdrage € 122.500,00
Locatie Nederland
Jaar 2019
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Creatieve industrie
Aanvrager &Samhoud Nederland BV