Regio Oost | Woontotaal (Industry)
Sieval Automatisering B.V. (Sieval) stelt zich als doel om binnen de bedrijfskolommen raamdecoratie, vloeren en aanverwante artikelen en diensten verschillende schakels met elkaar te verbinden door automatiseringsoplossingen..Sieval fungeert hierbij als middelpunt dat alle partijen en diensten in het orderproces met elkaar verbindt. In dat kader heeft Sieval WoonTotaal ontwikkeld. WoonTotaal is een softwareplatform voor de calculatie van gordijnen en vloeren. Naast berekenen, verwerkt WoonTotaal gegevens ook in overzichtelijke en bruikbare orders en stuurt de volledige achterliggende supplychain aan..Sieval wil in het bestaande platform ook de eerste schakel in de bedrijfskolom integreren: de producent (atelier) en haar machines. In de huidige situatie komt de (order) data al wel binnen bij de producent. Maar moet menselijk handelen verder de productiemachines aansturen. Sieval wil ook deze stap in het proces automatiseren door het platform direct machines aan te laten sturen..Heeft u alle onderdelen van het projectplan beschreven?.In dit project onderzoekt Sieval de technische en economische haalbaarheid van de voorgenomen uitbreiding van het platform WoonTotaal..Wat betreft economische haalbaarheid onderzoekt Sieval o.a.:.• Wat de vragen, wensen en behoeften zijn van de markt en eindgebruikers waarmee tijdens de ontwikkeling rekening moet worden gehouden;.• Wat reëel te omschrijven verdiensten zijn bij uitbreiding van het platform voor alle betrokkenen bij de value chain. Wat is het hen waard, wat willen ze betalen en wat niet?;.• Welke mogelijkheden de voorgenomen innovatie biedt om WoonTotaal verder te vermarkten in het buitenland..Op technisch vlak richt Sieval zich in dit project o.a. op knelpunten omtrent:.• Standaardisering op het gebied van machine data en compatibiliteit met verschillende hardware systemen. Specifiek: hoe moet het operating system zijn ingericht zodat deze compatibel is met alle verschillende hardware systemen bij toeleveranciers?.• Aansluiting op workflows en (bedrijfs)processen. Hoe om te gaan met mogelijke connectiviteitsproblemen? Valt dan het orderproces binnen de gehele keten stil?