Heart Sense

Gemiddeld heeft 31,4% van de Nederlanders van 30 tot en met 70 jaar een verhoogde bloeddruk (ruim 4 miljoen mensen). Veel van deze patiënten krijgen medicatie voorgeschreven terwijl er ook natuurlijke alternatieven zijn, die de bloeddruk kunnen stabiliseren, denk daarbij aan gezonde voeding en bewegen. Toch blijken deze natuurlijke alternatieven voor patiënten lastig vol te houden. Daarnaast is medicatiegebruik ook niet wenselijk door bijwerkingen, hoge kosten en de impact op het dagelijks leven van de patiënt. ....Kleuren en muziek bestaan uit frequenties. Wetenschappelijk is bewezen dat deze frequenties van een combinatie van kleuren invloed hebben op het Energiesectorsysteem en de hersenen van mensen. ....[Aanvrager/Partner] heeft in samenwerking deze behandeling op diverse personen grondig getest. Metingen vanuit de (proef)opstelling hebben als resultaat een beter welzijn van de patiënt met hoge en lage bloeddruk...Dit gebeurt nu door middel van een (proef)opstelling en werkt door met een grote diversiteit aan instructiecombinaties, verschillende exacte bepaalde ultra & kleuren golven (kleuren en frequenties) in een serie te plaatsen en deze te sturen (m.b.v. zendtool en speciale ultra belichting) richting de verschillende lichaamsonderdelen en hersenen. Dit is een arbeidsintensieve niet digitale statische test opstelling waarvoor patiënten naar de zorgverlener toe zouden moeten komen.....4People Communications (gevestigd te Nuenen) is met dit project, “Heart Sense”, voornemens om te onderzoeken of de juiste ultra & kleuren golven m.b.v. algoritmes en grafische prec

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2019-0099
Rijksbijdrage € 20.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2019
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Creatieve industrie
Aanvrager Aanvrager geen rechtspersoon