SG AutoVideo

Bedrijven, ondernemers en ZZP-ers (Zelfstandigen Zonder Personeel) investeren veel tijd en geld in het produceren van video content om klanten te werven. Nu meer dan ooit is het van belang om online te adverteren en engagement op te zoeken met potentiële klanten middels video content. Van professionele commercials tot aan “How To” videos, “Behind The Scenes” video’s, vlogs en e-courses. Het gebruik van video’s, commercials en snippets is in raptempo onmisbaar aan het worden voor bedrijven om online zichtbaar te zijn en klanten naar zich toe te trekken. Met het creëren van video gaat natuurlijk tijd en geld gepaard. Het is een investering en het grootste bedrag wordt besteed aan het editen van het video materiaal aangezien dit het meeste tijd kost. ..Uit ervaring en onderzoek van [Aanvrager/Partner] is gebleken dat ondernemingen gemiddeld ruim 500 - 3000 euro per video besteden, waarvan meer dan 60%van de uren besteed worden aan post-productie. Ook blijkt dat de tijd en vaardigheden om te editen, voor met name ZZP’ers en bedrijven tot 5 medewerkers, de grootste bottleneck is tot het gebruik van video als marketing tool. Ze zien niet het creëren van video content als een grote uitdaging, maar vooral de postproductie, waardoor ze minder video output creëren dan gewenst of er zelfs helemaal niet aan beginnen. Hierdoor lopen ondernemingen veel business mis...[Aanvrager/Partner] wil hier een oplossing voor ontwikkelen. Het haalbaarheidsproject gaat om een unieke softwareoplossing (PC en tablet/mobiel) voor het maken van intuïtieve video software, welke automatis

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2019-0055
Rijksbijdrage € 20.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2019
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Creatieve industrie
Aanvrager Aanvrager geen rechtspersoon