Regio Oost | TRENDATA EXPAND

New Media Search marketing is een bedrijf dat organisaties en bedrijven helpt om markttrends the identificeren en de bijbehorende customer needs te indentificeren aan de hand van online data over gedrag. New Media maakt op dit moment met name gebruik van data uit de Google API. Binnen dit haalbaarheidsproject wil New Media onderzoeken of het haalbaar is om andere databronnen te ontsluiten om de analyses nog beter aan te laten sluiten bij het daadwerkelijke gedrag van consumenten. Binnen dit haalbaarheidsproject wordt de technische en economische haalbaarheid van Trendata EXPAND onderzocht. De hoofddoelstelling hierbij is bepalen of het technisch haalbaar is om overige databronnen te ontsluiten voor analyses. Daarbij wordt daarnaast de economische haalbaarheid onderzocht door het doen van een marktverkenning aan de hand van bestaande klanten en mogelijke nieuwe markten.

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2020-0832
Rijksbijdrage € 20.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2020
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Elektronica-industrie, ICT
Aanvrager NEW MEDIA SEARCH MARKETING B.V.