Regio Noord | Haalbaarheidsproject Smart reclameschermen

De doelstelling van het project is de technische en economische haalbaarheid te onderzoeken van onderstaande product/concept. Men wil op basis van het haalbaarheidsonderzoek de technische knelpunten in kaart hebben gebracht en een duidelijk beeld hebben wat het vervolgtraject gaat vergen (qua inzet/ faseerbaarheid, kosten/ conceptuele-, technische- en softwarematige uitdagingen). Pas als het voldoende haalbaar is kan een go/ no- go beslissing plaats vinden om het ontwikkelproces verder in te gaan.....Er wordt een product ontwikkeld dat bestaat uit een (fysieke) digitale reclamezuil met duurzame (standalone) voeding incl. sensoren in combinatie met een extern gelokaliseerd software platform. Dit software platform zorgt voor realtime aansturing van het systeem en het kanaliseren van feedback voor marketing doeleinden (welke wordt vergaard via in de reclameborden ingebouwde sensoren).

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2020-0346
Rijksbijdrage € 20.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2020
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Creatieve industrie
Aanvrager Quick Reclame BV