Abbi Social Survey

Om mensen en gedrag te veranderen en hen hiermee in beweging te verkrijgen is een creatieve en laagdrempelig manier van onderzoek nodig. Abbi heeft een platform ontwikkeld om op een laagdrempelige wijze een specifieke doelgroep te bevragen met vooraf ingestelde gesloten vragen. Het doel van deze haalbaarheidsstudie is het onderzoeken van de technische haalbaarheid om via Machine Learning juist open vragen te kunnen stellen, waarbij sentiment kan worden achterhaald en slimme opvolgvragen gesteld kunnen worden die direct inspelen op de gegeven feedback. Pas wanneer wij respondenten de kans geven om open feedback te geven, die real time wordt verwerkt, zodat een organisatie hier direct op kan inspelen, kunnen we tot de kern komen om echte persoonlijke verbinding op afstand te creëren, waarbij iedereen wordt betrokken op momenten die ertoe doen. Hierom is met deze haalbaarheidsstudie goed aansluiting te maken met de topsector Creatieve industrie en dan met name de inzet in de missie Gezondheid en zorg!

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2020-0150
Rijksbijdrage € 20.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2020
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Creatieve industrie
Aanvrager ABBI Insights B.V.