Regio Noord | Haalbaarheidsonderzoek naar het ontwikkelen van een tunnel en bot technologie in de app.
Jaarlijks krijgt de organisatie honderdduizenden mailtjes, appjes, brieven en andere communicatie uitingen. Met dit project beoogt aanvrager de communicatielijnen te centraliseren, men heeft diverse applicaties waarin klantcommunicatie wordt opgeslagen. Door communicatielijnen in de app beschikbaar te stellen zorgen zij ervoor dat de eindklant vanuit de app rechtstreeks kan communiceren met zowel de tussenpersoon, de verzekeraar en de schade-expert. Aanvrager wil verder onderzoeken welke technologie beschikbaar is om door middel van kunstmatig intelligentie acties te herkennen in alle communicatie verkeer. Voorbeeld: een klant wil een autoverzekering royeren, in een app gesprek worden het woord ‘royement’ en een bepaalde kenteken herkend. Aanvrager wil gaan onderzoeken hoe zij dan ervoor kunnen zorgen dat de wijziging automatisch klaar wordt gezet.....Het beoogde resultaat betreft een go of een no go voor verdere ontwikkeling. Deze beslissing wordt gebaseerd op de resultaten die voortkomen uit het uitgevoerde haalbaarheidsonderzoek. Het resultaat van de beoogde ontwikkeling zijn centrale communicatielijnen die veilig en intelligent zijn. Dit gaat ervoor zorgen dat de interne doorlooptijden verkort worden en uiteindelijk interne kosten verlaagd zullen gaan worden.