Regio Zuid | De Smart-Cooler
The HealthyFeeling Company B.V. is gevestigd in Tilburg en opgericht door Jan-Willem van Kempen en.Sandra van Nunen. Het bedrijf is ontstaan vanuit hun passie voor lekker en gezond eten en vanuit de.frustratie dat dit vaak niet beschikbaar is. Om deze reden wil HealthyFeeling gezond en plantaardig eten.toegankelijker maken en tegelijkertijd een positieve impact maken op de medemens, dierenwelzijn en.de planeet. Door de nieuwste technologische ontwikkelingen te volgen in de markt en hierop in te.spelen, wil HealthyFeeling de marktleider worden binnen foodservices, waarin zij 24/7 dagverse.plantaardige maaltijden aanbiedt..Het bedrijf is opgericht om een oplossing te ontwikkelen voor het feit dat consumenten vaak (on)bewust.kiezen voor ongezond eten, omdat dit snel voorhanden is en om de toegang tot gezond eten en drinken.te vergroten en te vergemakkelijken. We eten namelijk nog altijd teveel vlees, vis en zuivel, wat een te.grote impact heeft op het klimaat. Met dit onderhavige project wil HealthyFeeling dan ook de.economische en technische mogelijkheden onderzoeken van een onbemande keuken (Smart-Cooler).die volledig digitaal ontsloten kan worden door de consument via een mobiele applicatie. Hierdoor heeft.de consument 24/7 toegang tot gezond en plantaardig eten en drinken. Daarnaast is de Smart-Cooler.zero-waste, om zodoende eten en drinken op een duurzame manier aan te kunnen bieden..Dit haalbaarheidsonderzoek is voor HealthyFeeling van groot belang om vast te kunnen stellen of het.haalbaar is een Smart-Cooler te ontwikkelen welke voldoet aan het zero-waste principe en welke.volledig onbemand ingezet kan worden. Een zowel technisch als financieel knelpunt is of de keukens.volledig onbemand bediend kunnen worden in combinatie met verschil in vraag naar producten..Dit haalbaarheidsproject zal leiden tot een go/no go beslissing voor het vervolgproject om de Smart Cooler daadwerkelijk te ontwikkelen..Door een haalbaarheidsstudie te doen naar de ontwikkeling van een onbemande keuken die gezond.voedsel aanbiedt op een duurzame manier, draagt HealthyFeeling bij aan de doelstellingen binnen het.de KIA “Landbouw, Water en Voedsel” en specifiek op het thema “gewaardeerd, gezond en veilig.voedsel” en sluit hiermee dus naadloos aan op de ambities uit het MIT-programma..