Regio Zuid | Customer Journey Analytics: Creating diagnostic insights with process mining techniques

Deze haalbaarheidsstudie heeft als doel om te onderzoeken of het technisch en economisch haalbaar is customer journey tooling te ontwikkelen, die op basis van process mining vergaand diagnostisch inzicht biedt in de klantervaring en deze naar een significant hoger niveau tilt. De beoogde oplossing is in staat vanuit een customer-initiated perspectief de klantreis te analyseren en vanuit voorspellend vermogen verbeteringen te formuleren. Dit resulteert in concrete handvatten voor de e-commerce om de klantbeleving en e-commerce funnel te optimaliseren met als doel een hogere klanttevredenheid...Dit project wordt uitgevoerd door Tada, een hightech startup gespecialiseerd in data analytics oplossingen voor marketingdoeleinden. De innovatie die centraal staat draagt bij aan KIA5. ‘Sleuteltechnologieën’ op het speerpunt ‘Digital Technologies’ (ST2-2 Q7)..

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2022-0782
Rijksbijdrage € 20.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2022
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Elektronica-industrie, ICT
Aanvrager Tada BV