Regio Noord-Holland | CIV-Assist

Met het ontwikkelen van de slimme virtuele telefonische assistent in de vorm van een softwaresysteem, wil de aanvrager fysiopraktijken ontlasten middels het automatiseren van telefoongesprekken zonder wachttijden en op elk moment van de dag. Zodoende besparen zorgprofessionals kostbare tijd en geld en creëren ze meer ruimte voor het leveren van kwalitatieve zorg. CIV Assist is een slimme telefonische assistent, op basis van kunstmatige intelligentie (AI), welke in staat is allerhande telefonische verzoeken, in het bijzonder het plannen en wijzigen van afspraken, automatisch af te handelen en te registreren in de systemen van de zorgverlener..De drijvende kracht achter het te ontwikkelen systeem is een slim NLP-platform met Nederlandse spraakdetectie in combinatie met een CPaaS-platform. Als dit platform niet volstaat gaan we een eigen PBX-server opzetten. Hierdoor is er primair aansluiting met de KIA Sleuteltechnologieën, clustertechnologie Digital Technologies. Door de toepassing van AI in combinatie met het voice-platform ontstaat er een nieuwe dienst waarin persoonlijke vragen en behoeften van patiënten effectief en automatisch behandeld kunnen worden

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2022-0518
Rijksbijdrage € 20.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2022
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Medische sector
Aanvrager Cura Innova Ventures B.V.