Regio Noord | Haalbaarheidsonderzoek geavanceerde leerlingbegeleiding Mr. Chadd platform

Op dit moment is Mr. Chadd reeds in staat om leerlingen goed te ondersteunen bij moeilijke vraagstukken. Hiertoe heeft zij haar eigen platformomgeving ontwikkeld, waarbij leerlingen 1-op-1 contact kunnen zoeken met een gespecialiseerde coach voor het beantwoorden van (huiswerk)vraagstukken. Mr. Chadd merkt echter op dat leerlingen enkel gebruikmaken van de chatfunctionaliteit voor het verkrijgen van hulp bij vragen, waarbij leerlingen de chatsessies (vroegtijdig) beëindigen zodra zij het antwoord op een huiswerkvraag hebben gekregen. Mr. Chadd wil echter dat leerlingen niet enkel voor huiswerkvragen gebruikmaken van de chat, maar zij wil tevens het leereffect van haar platform verhogen door naast huiswerkbegeleiding (automatisch) verdere ondersteuning te bieden. ....In dit project wil Mr. Chadd daarom de haalbaarheid onderzoeken van nieuwe ondersteuningsfunctionaliteiten binnen haar platform. Concreet denkt zij hierbij aan het onderzoeken van de (technische) mogelijkheden om leerlingen te ondersteunen op het gebied van het leren van woorden, het bieden van studiebegeleiding binnen de chatomgeving en het onderzoeken van de haalbaarheid van een agenda-/planningsmodule waarin leerlingen effectief hun huiswerk kunnen plannen op basis van (o.a.) hun leerlingprofiel en leersnelheid. Middels bovenstaande platformverrijkingen beoogt Mr. Chadd het leereffect binnen haar chatomgeving verder te verhogen en meer leerlingen met het Mr. Chadd leerplatform in aanraking te laten komen.

Projectsamenvatting

Projectnummer MIT-2022-0240
Rijksbijdrage € 20.000,00
Locatie Nederland
Jaar 2022
Subsidieregeling Mkb-innovatiestimulering Topsectoren
Sectoren Elektronica-industrie, ICT
Aanvrager Mr. Chadd B.V.