Woningtoegang
Woningtoegang digitaliseren, te bereiken: snellere toegang, veiligheid voor cliënten en medewerkers, eerder waren er sleutels kwijt of de cliënt had ineens een ander slot. Sleutelkluisjes werden van de muur afgeslagen. Nu via telefoon en app de deur te openen met Telelock. Woningtoegang is hierdoor efficiënter en veiliger geworden. We hebben de toegangsoplossing van Telelock geselecteerd vanwege voldoen aan onze eisen waaronder politiekeurmerk en praktische werkbaarheid. Andere disciplines buiten de zorg kunnen hier ook gebruik van maken in geval van nood. Zoals behandelaars, huish. hulp, bezorgers van maaltijden, alles uiteraard onder voorwaarde van akkoord van de cliënt. Nu 330 cliënten in Lelystad, we willen hier uitbreiden met 90 naar 420. Verder willen we in Almere starten met enkele cliënten, op te schalen naar 50 cliënten. Betreft in totaal een uitbreiding met 140 cliënten.