De Kans nr. 1. Zorg op afstand
Beschikbaarheid , persoonlijk contact, groepsactiviteiten en coaching / begeleiding waarborgen door aanschaf, installatie en instructie van middelen om vanaf een afstand bij cliënten bovengenoemde activiteiten te continueren en aanbieden. Communicatie dient aangepast en verbeterd te worden om de ondersteuning en groepsactiviteit / dagbesteding zichtbaar aan te bieden. Dit zal gebeuren door de toepassing van E-Health oplossingen. Door Covid-19 zijn E-Health oplossingen noodzakelijk. Met de E-Health oplossingen willen we 50 cliënten bereiken en zo mogelijk meer tot een maximum van 60. De activiteiten die wij daarin gaan ondernemen is over een periode van 8 maanden: aanschaf hardware en software op hoofdlocatie en bij cliënten thuis. Installatie en instructie. Onderhoud, evaluatie en ontwikkeling. Deze worden geïmplementeerd en geborgd door externe partijen: Ictineo begeleidt de technische kant van de implementatie, dat wil zeggen het leveren van de devices en het installeren. Elyt Consultancy begeleidt de organisatie met het uitrollen van het project. Gedurende en na de corona crisis een nieuw aanbod creëren waarin ook de door deze crisis ontstane doelgroepen, gerichte ondersteuning krijgen, waarbij dit op afstand mogelijk is.