Betere zorg op afstand Friesland

De onderneming T.A.S. wil haar cliënten blijven coachen en begeleiden door middel van persoonlijk contact, groepsactiviteiten en coaching/begeleiding.

Door de aanschaf, installatie en instructie van digitale middelen worden vanaf een afstand bovengenoemde activiteiten gecontinueerd en aangeboden.

De activiteit die T.A.S. daarin gaat ondernemen, is dat zij over een periode van 9 maanden hardware en software aanschaft. Deze worden op de hoofdlocatie en bij cliënten thuis ter beschikking gesteld. De middelen worden geïnstalleerd en er wordt instructie gegeven aan de gebruikers.

De intentie is om de bestaande contactmomenten zoveel mogelijk te continueren, maar dan door middel van digitale middelen. Het aanpassen en verbeteren van de communicatie om de ondersteuning en groepsactiviteit/dagbesteding zichtbaar aan te bieden, wordt onderzocht. Dit door middel van evaluatie met cliënten, of deze dienstverlening ook na de Corona crisis een plaats kan behouden in het aanbod.

Projectsamenvatting

Projectnummer SETC200866
Locatie Nederland
Status Afgerond
Jaar 2020
Subsidieregeling SET COVID-19
Sectoren Medische sector, Medische hulpmiddelen, Gezondheidszorg, Thuiszorg
Aanvrager T.A.S.-Tekst Advies & Support