United at Home
Unite Multizorg heeft binnen haar klantcontact behoefte om op een aantal essentiële onderdelen meer in contact te blijven met haar cliënten. Unite Miltizorg wil dit realiseren door zich te focussen op:
- het implementeren van beeldbellen tussen de gedragsdeskundige en cliënten, en tussen de begeleiders en de gedragsdeskundige. Daarnaast ziet men ook ruimte om beeldbellen eventueel in te zetten om de band tussen onze cliënten en diens voogden te verbeteren, om zodoende zorg te dragen voor een geleidelijk maar effectiever behandelplan rondom het systeem van de cliënten;
- het verbeteren in de productiviteit van de gedragsdeskundige door substitutie van fysieke gesprekken door beeldbellen (de huidige cliëntengroep bestaat uit 30 cliënten die bij Unite Multizorg begeleid wonen verkrijgen, waaronder 3 ambulant (nog in de thuissituatie verkeren), verspreid over 10 locaties in meerdere steden).
- het gebruikmaken van de subsidie om e-health een eerste start te geven, daar dit nog in de kinderschoenen staat bij Unite Multizorg.
Projectsamenvatting
Projectnummer
SETC200348
Locatie
Nederland
Status
Afgerond
Jaar
2020
Subsidieregeling
SET COVID-19
Sectoren
Medische sector,
Medische hulpmiddelen,
Gezondheidszorg,
Thuiszorg
Aanvrager
Stichting Unite Multizorg