Verbetering van ICT basisinfrastructuur
Bandu Thuiszorg biedt verpleging, verzorging en begeleiding in Zoetermeer.
Bandu Thuiszorg wil graag intranet implementeren voor alle medewerkers voor snelle en directe toegang tot protocollen en procedures, een centrale CRM opzetten voor snellere communicatie met klanten en ketenpartners voor tijdbesparing, adoptie software programma’s op alle hardware apparaten, implementeren van een One-password netwerk voor sneller inloggen, aanschaffen van de applicatie Ncare voor sneller en efficiënter medicatie aftekenen en applicatie Teamtelefoon implementeren voor het optimaliseren voor de bereikbaarheid. Daarnaast wil Bandu haar zorgverleners een cursus geven, zodat zij leren beter om gaan met hardware en applicaties.
Projectresultaat
Dankzij de subsidie heeft Bandu Thuiszorg een project kunnen opstarten voor het verbeteren van het ICT basis infrastructuur. In dit project is Bandu Thuiszorg bezig geweest met
- het ontwikkelen van een intranet voor alle medewerkers met snelle en directe toegang tot protocollen en procedures;
- het opzetten van een centrale CRM voor snellere communicatie met klanten en ketenpartners ten behoeve van tijdsbesparing;
- de adoptie van software programma’s op alle hardware apparaten;
- het mplementeren van een One-password netwerk voor sneller inloggen;
- het aanschaffen van de applicatie nCare voor sneller en efficiënter medicatie aftekenen;
- het implementeren van de applicatie Teamtelefoon voor het optimaliseren van de bereikbaarheid.
Daarnaast heeft Bandu Thuiszorg haar zorgverleners een cursus gegeven, zodat zij beter om kunnen gaan met hardware en applicaties.
Bandu Thuiszorg ziet door deze aanpassingen verbeteringen in de bereikbaarheid en verbetering in het ICT basisinfrastructuur. Daarnaast is het medicatieproces gedigitaliseerd, waardoor er minder fouten worden gemaakt.